Institutul National de Statistica din Romania - Romanian National Institute of Statistics
INSTITUTUL NAŢIONAL DE STATISTICĂ

Bd. Libertătii 16, Bucureşti Sector 5, ROMÂNIA
Fax: +4021 312 4875 / 318 1851 / 318 1873 romstat@insse.ro
Diseminare: Tel. 318 1871 / 317 7770; Fax: 318 1874; datestat@insse.ro
Biroul de presa: Tel / Fax: 318 1869 biroupresa@insse.ro


Romana | English  

Aveti deja un cont?
Email
Parola

TEMPO INS - Utile
Interogare TEMPO INS
Cautare TEMPO INS
Administrare Matrici
Update toate matricile EN
Update toate matricile RO
Update TEMPO Pas 1 si 2
Rulare scripturi sortare
TEMPO - HOME >>> OBIECTIVUL 3 SANATATE SI BUNASTARE >>> TCJ0331 - Selectie criterii
TCJ0331 - Tinta 3 - Social - Persoane de 16 ani si peste care nu au putut consulta un medic specialist, in ultimele 12 luni, dupa motivul invocat: Selectati criteriile de interogare
Motivul principal pentru care nu au consultat un medic Sexe/grupe de varsta/nivel de educatie/regiuni de dezvoltare Perioade UM: Procente

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot
Important!
· Va rugam tineti apasata tasta Shift sau Ctrl cand faceti click pe elemente pentru a obtine o selectie multipla.
· Puteti folosi cele trei butoane de sub fiecare dimensiune pentru a va usura vizibilitatea si selectarea: Expandare, Restrangere si Selecteaza Tot.
· Unitatile de masura sunt implicit selectate toate pentru a preveni rezultate goale atunci cand se combina cereri incompatibile (spre exemplu, s-ar putea selecta productia de porumb in litri; sau o valoare in ROL dupa denominarea din 2005, etc.). Sunteti liber sa modificati acea selectie. Va multumim!
TCJ0331 - Tinta 3 - Social - Persoane de 16 ani si peste care nu au putut consulta un medic specialist, in ultimele 12 luni, dupa motivul invocat 
Definitie Variabila privind nevoia nesatisfacuta de ingrijire a sanatatii se refera la evaluarea proprie a respondentului daca acesta a avut nevoie de consult la un medic specialist, dar nu l-a putut efectua si, daca da, care a fost motivul principal pentru care nu l-a efectuat.
Acest indicator este exprimat ca procent din populatia de 16 ani si peste.
Principalele motive pentru nevoile nesatisfacute sunt urmatoarele:
- Nu isi permite (este prea scump sau nu este acoperit de asigurarea medicala)
- Distanta prea mare sau lipsa mijloacelor de transport
- Lipsa de timp
- Nu cunoaste nici un medic bun
- Este inscris pe o lista de asteptare
- Teama de doctor/ spital/ examinare/ tratament
- A asteptat ca problema sa se rezolve de la sine
- Alt motiv 
Periodicitate Anuala 
Surse de date Ancheta asupra calitatii vietii (ACAV) 
Metodologie Metodologia Anchetei asupra Calitatii Vietii 
Ultima actualizare 19-12-2023 
Observatii -Datele sunt disponibile incepand cu anul 2008.
-Pentru anii 2008-2014 s-au recalculat indicatorii de incluziune sociala din Ancheta asupra Calitatii Vietii (ACAV).
-Recalcularea acestor indicatori a fost realizata in urma calcularii coeficientilor de extindere pe baza populatiei rezidente de la Recensamantul Populatiei si Locuintelor RPL 2011.
- Pentru mai multe detalii accesati profilul de calitate al indicatorului.
- Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la urmatoarea adresa de e-mail: datestat@insse.ro sau la numarul de telefon: 021-3181824 - interior 1278. 
Persoana responsabila Cuturela Alina, e-mail: alina.cuturela@insse.ro, tel.0213181836/1242 

Proiect finanţat de Uniunea Europeană
Proiect finanţat de Uniunea Europeană
© 1998-2017 Institutul Naţional de Statistică 
Reproducerea conţinutului acestui website, integral sau parţial, în formă originală sau modificată, precum şi stocarea într-un sistem de regăsire sau transmiterea sub orice formă şi prin orice mijloace sunt interzise fără autorizarea scrisă a Institutului Naţional de Statistică.
Utilizarea conţinutului acestui website, cu titlu explicativ, în articole, studii, cărţi este autorizată numai cu indicarea clară şi precisă a sursei.