Institutul National de Statistica din Romania - Romanian National Institute of Statistics
INSTITUTUL NAŢIONAL DE STATISTICĂ

Bd. Libertătii 16, Bucureşti Sector 5, ROMÂNIA
Fax: +4021 312 4875 / 318 1851 / 318 1873 romstat@insse.ro
Diseminare: Tel. 318 1871 / 317 7770; Fax: 318 1874; datestat@insse.ro
Biroul de presa: Tel / Fax: 318 1869 biroupresa@insse.ro


Romana | English  

Aveti deja un cont?
Email
Parola

TEMPO INS - Utile
Interogare TEMPO INS
Cautare TEMPO INS
Administrare Matrici
Update toate matricile EN
Update toate matricile RO
Update TEMPO Pas 1 si 2
Rulare scripturi sortare
TEMPO - HOME >>> VENITURI SI CONDITII DE VIATA Comunicate de presa >>> TIC112A - Selectie criterii
TIC112A - Ponderea persoanelor de 16-74 ani care au cumparat bunuri pe Internet in ultimele 12 luni, dupa statutul ocupational, pe categorii de bunuri cumparate, in total persoane din fiecare statut ocupational: Selectati criteriile de interogare
Statut ocupational Categorii de bunuri cumparate pe Internet Perioade UM: Procente

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot

Expandeaza  Restrangere  Selecteaza Tot
Important!
· Va rugam tineti apasata tasta Shift sau Ctrl cand faceti click pe elemente pentru a obtine o selectie multipla.
· Puteti folosi cele trei butoane de sub fiecare dimensiune pentru a va usura vizibilitatea si selectarea: Expandare, Restrangere si Selecteaza Tot.
· Unitatile de masura sunt implicit selectate toate pentru a preveni rezultate goale atunci cand se combina cereri incompatibile (spre exemplu, s-ar putea selecta productia de porumb in litri; sau o valoare in ROL dupa denominarea din 2005, etc.). Sunteti liber sa modificati acea selectie. Va multumim!
TIC112A - Ponderea persoanelor de 16-74 ani care au cumparat bunuri pe Internet in ultimele 12 luni, dupa statutul ocupational, pe categorii de bunuri cumparate, in total persoane din fiecare statut ocupational 
Definitie Ponderea persoanelor de 16-74 ani care au cumparat bunuri/servicii pe Internet in ultimele 12 luni, pe categorii de bunuri cumparate reprezinta raportul procentual dintre numarul persoanelor de 16-74 ani din cadrul fiecarui tip de dezagregare statistica, care au cumparat bunuri/servicii pe Internet in ultimele 12 luni dintr-o anumita categorie de bunuri/servicii si numarul total de persoane care au cumparat bunuri/servicii pe Internet in ultimele 12 luni din tipul de dezagregare respectiv.
Categoriile de bunuri cumparate: filme, muzica, carti (inclusiv carti electronice), reviste, ziare, jocuri video si variante actualizate ale acestora, alte produse software si variante actualizate ale acestora, aranjamente de calatorie si/sau cazare, bilete pentru diferite evenimente, manifestari, spectacole, bunuri pentru gospodarie, imbracaminte, incaltaminte, produse sportive, produse hardware, echipament electronic.
Incepand cu anul 2020, categoriile de bunuri cumparate sunt: imbracaminte (inclusiv cea de sport), incaltaminte sau accesorii (ex.:gentii, bijuterii), articole sportive (exceptand imbracamintea sportiva), jucarii pentru copii sau obiecte pentru ingrijirea copiilor (ex.:scutece, biberoane, carucioare pentru copii), mobila, accesorii pentru casa (ex.: covoare sau perdele) sau produse de gradinarit (de ex.: unelte, plante), muzica pe CD-uri, viniluri, filme sau seriale pe DVD-uri, Blu-ray, carti tiparite, reviste sau ziare, calculatoare, tablete, telefoane mobile sau accesorii (ex.: imprimanta, modem, cablu de alimentare, carti etc.), electronice de larg consum (ex.: televizoare, sisteme audio-video, camere video) sau electrocasnice (ex. masina de spalat, frigider, cuptor cu microunde), medicamente si suplimente alimentare cum ar fi vitaminele, livrari de la restaurante, lanturi fast-food, servicii de catering (ex:. Uber Eats, Glovo), alimente sau bauturi din magazine sau de la furnizori de preparate alimentare, produse cosmetice; produse de infrumusetare sau de relaxare, produse de curatare si produse de igiena personala (ex.: periute de dinti, sampoane, batiste, detergenti, lavete, etc.), biciclete, mopede, masini sau alte vehicule sau piesele de schimb aferente, alte bunuri. 
Periodicitate Anuala 
Surse de date Ancheta privind accesul la tehnologia informatiilor si comunicatiilor in gospodarii (TIC) detalii 
Metodologie Raport de metadate si calitate 
Ultima actualizare 16-12-2024 
Observatii Intrebarile din chestionar au avut raspuns multiplu si ca atare insumarea procentelor nu este posibila.
In anul 2014, datele au fost estimate pe baza populatiei rezidente la 1 ianuarie 2014 si nu sunt comparabile cu seriile de date pentru perioadele precedente.
Incepand cu anul 2017, categoria lucratori pe cont propriu include si patronii din cauza numarului redus de cazuri observate.
Incepand cu anul 2020, pentru acest indicator s-a modificat perioada de referinta de la ultimele 12 luni la ultimele 3 luni.
In anii in care nu sunt date pentru anumite variabile, acestea nu au fost colectate conform regulamentelor si metodologiilor Eurostat. 
Persoana responsabila Gheorghe Alice;tel: (4021)3181824/int. 1242; e-mail: alice.gheorghe@insse.ro 

Proiect finanţat de Uniunea Europeană
Proiect finanţat de Uniunea Europeană
© 1998-2017 Institutul Naţional de Statistică 
Reproducerea conţinutului acestui website, integral sau parţial, în formă originală sau modificată, precum şi stocarea într-un sistem de regăsire sau transmiterea sub orice formă şi prin orice mijloace sunt interzise fără autorizarea scrisă a Institutului Naţional de Statistică.
Utilizarea conţinutului acestui website, cu titlu explicativ, în articole, studii, cărţi este autorizată numai cu indicarea clară şi precisă a sursei.